Jom Shopping @ciknurulcloset!

Assalamualaikum..Hari ni saya nak share salah satu IG shop yg menjadi pilihan saya setiap kali nak beli baju kurung online dan jubah dress online iaitu @CIKNURULCLOSET.  Baju kurung dan jubah dress yang dijual cantik cantik belaka dan selesa, tak menyesal beli satu dua tiga empat. Paling penting IG Shop @CIKNURULCLOSET ni merupakan trusted seller so korang takkan jadi mangsa penipuan,tertipu dan ditipu. Barang yang anda order dijamin sampai ke rumah melainkan anda tersalah bagi alamat. Contohnya anda tinggal kat Taman Melati tapi anda tersalah eja aka tertypo,  jadilah Taman Melata . Alamatnya  memang tak sampai sampai lah barang korang.

Antara baju kurung yang saya rasa saya berminat untuk beli ialah Baju Kurung Songket Zahrah. Sebenarnya banyak lagi colour lain, tapi saya berminat nak beli colour purple dan peach ni. 

Jom Shopping @ciknurulcloset!

Jom Shopping @ciknurulcloset!

Antara dua colour ni, saya rasa colour purple lebih menyerlah. Sebab apa saya kata menyerlah? Cuba anda tengok kain Songket Zahrah purple, pattern skirtnya nampak cantik. Saya nak beli Songket Zahrah purple!
Selain tu banyak lagi pilihan baju kurung songket dan jubah @CIKNURULCLOSET ni, antaranya ialah :

Jom Shopping @ciknurulcloset!

Jom Shopping @ciknurulcloset!

Jom Shopping @ciknurulcloset!


Jom Shopping @ciknurulcloset!

Jom Shopping @ciknurulcloset!

Cantik cantik kan jubah dan baju kurung songket yg dijual @CIKNURULCLOSET ni. Kalau anda nak tengok lebih banyak jenis jenis baju songket dan jubah bolehlah pergi ke IG @CIKNURULCLOSET. Sekali beli nak lagi lagi dan lagi. Saya nak order baju kurung songket kat @CIKNURULCLOSET sekarang jugak! Sekian, Bye! ^^









Tiada ulasan

The owner of this blog reserves the right to edit or delete any comments submitted to this blog without notice due to;
1. Comments deemed to be spam or questionable spam
2. Comments including profanity
3. Comments containing language or concepts that could be deemed offensive
4. Comments that attack a person individually (including agency)